Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için Gurmepazarı’ndan yapmış olduğunuz bütün alışverişler bizim için ayrı önem taşıyor. Ürünlerimizi soğuk zincir ve güvenilir koruyuculu ambalajlarda gönderimini sağlamaktayız. Kargoda herhangi bir problem yaşandığı takdirde bizimle 7 gün içinde iletişime geçebilir ve ürünlerinizin değişimini sağlayabilirsiniz. 

Siparişlerinizi Hesabım / İade Taleplerim bölümünden hatalı gördüğünüz siparişler hakkında iptal ve iade talebi oluşturabilirsiniz. Ürünlerinizden kaynaklı yaşanan problemlerde bizimle 08504663 724 veya mutlumüşteri@gurmepazarı.com adresinden de bizlerle iletişim kurabilirsiniz. 

Süt ve süt ürünlerinde soğuk zincir ile sevkiyatta oluşabilecek bozulma, ezilme gibi istenmeyen bir durumda, ürün ambalajı bozulmadan ve kargonun geldiği gün ürün resminin çekilerek mutlumüşteri@gurmepazarı.com iletilmesi gerekmektedir. Süt ve süt ürünlerinde iade olmayıp, kullanılmayacak durumda olan süt ve süt ürünleri müşteriye gönderilecektir.
Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade söz konusu değildir.

Süt ve süt ürünleri dışındaki iade etmek istediğiniz ürünlerin, kargo ücreti müşteriye aittir.

İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün bize ulaştıktan sonraki 10 gün içerisinde iletilmektedir.
Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.

  • İade etmek istediğiniz ürünlerinizi İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN bir not eki ile orijinal ambalajında ve faturanın aslı ile birlikte aşağıda belirtilen adrese gönderilmesi gerekmektedir.
     

Gurme Pazarı
Medya Mahallesi 159. Sokak Tekin 2 Apt. No:8 Kayapınar – DİYARBAKIR
 
** İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
 
385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!
Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanamayacaktır.
 
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilemez.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutturmanız ve teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICIYA aittir.